Data voor je organisatie laten werken
Ik heb als fotograaf een commerciële data-achtergrond. Hoewel ik zeker geen techneut ben en niks met data an sich heb, heb ik in de afgelopen jaren gezien wat data voor je organisatie kan doen. Data kan je bijvoorbeeld inzicht geven in je klanten en laten zien waar er nog kansen zijn of wat de kenmerken zijn die consumenten hebben en die bepalen of ze jouw product of dienst gaan kopen.
Als je dit soort dingen weet dan gaat er een wereld voor je open en krijg je een ‘competitieve advantage’ in handen.
Een foto is nu een persoonskenmerk en valt onder de AVG-wetgeving.....
Een foto is nu een persoonskenmerk en valt onder de AVG-wetgeving en wist je dat de hoeveelheid informatie die je voor je kiezen krijgt jaarlijks exponentieel (!) stijgt?
Oud-collega Koen vroeg mij portretten te maken van hem en zijn collega’s. Ik vond het superleuk om hem na jaren weer te zien en door onze gezamenlijke achtergrond in data was het extra leuk om te doen. Dankjewel Koen!